Sabtu, 24 Disember 2011

TRY something NEW :)

new year ni . macam macam yang baru aku akan cuba nanti . sekolah dahh hbes . tinggal tunggu result . perrggghhh ! takot bhai . haha . btw , im new to write something at the BLOG . haha . saje nak cubaa . bukan nya selalu ryte ?  ^^ aku suka cuba benda baru . tapi aku takkan sesekali try boyfie baru . HAHA . biar lahh dia tinggalkan aku . asalkan aku tak tinggalkan dia . iloveyousoo AHMAD IQBAL FAROK . <3
nak buat blog ni pun minta tolong adik . haha . buta IT betul aku ni . haha . apa guna nyaa adik . kalau tak membantu . itu lahh nama nyaa FAMILY . walaupun kami selalu gaduh . tapi adakalanyaa . teringin nak spent time dengan diaa . :) aku kakak yang baik kan ? haha . aku ada happy family . walaupun selalu ada masalah . tapi tuh normal . semua org ada problem ryte ? :) mak aku UMI yang comel . AYAH aku ayah yg caring :)
aku tergamam dengan ayat ni ' jadi lahh seseorang yang orang boleh suka kat kita . walaupun benda tuh mustahil ' haha . first aku baca ayat tuhh . huh ! terkilan . tak sangka kawan aku cakap macam ni . hilang terus mood aku . tapi bilaa pikirpkir balik . think positive yana ! :) ada pesanan yang dismpaikan dalam pesanan tuh :) hmm . aku boleh terima semua ni . walaupun ada yang tak suka kawan dengan aku . tp aku still sygg korangg <3 ILOVEYOU

Tiada ulasan:

Catat Ulasan